13 March 2011

TSUNAMI di Jepun~bahagian3

Yang ni part last kot pasal tsunami di jepun,,,

yang rasanye semua dah heboh. kes karikatur di berita minggu formerly known as berita harian. sebeb hujung minggu dipanggil berita minggu..sekian,,haha,..eh jap, ta habis lagi laa

tadi zul (x-president kolej aku, k6 upm) ada datang bilik aku, bawa surat khabar tu, then aku belek-belek la bace  paper tu ternampak la gambar superhero kegilaan aku si ultraman melarikan diri dari ombak,,erk,,terkezzut aku,,erm,,,terfikir lak apakah motif sebenar si pelukis tu, en Zoy lukis gambar tu???????????????????

dalam kepayahan, kesusahan dan kesedihan mangsa-mangsa tsunami menghadapi detik-detik yang cukup tragis, masih ada yang melakukan perkara sebegitu.

aku pon tanak ulas panjang,,korang semua tengok la sendiri...

berita minggu, 13 Mac 2011



apa yang anda semua fikir???

kalau setakat dibaca oleh rakyat malaysia mungkin tak kisah laa kan, tapi bagaimana pula jika dilihat oleh masyarakat antarabangsa??? tambah-tambah lagi kalu rakyat jepun dan mangsa-mangsa tsunami tu,,,,
apakah yang mereka akan fikir tentang rakyat malaysia nanti..

sekarang memang dah tersebar ke seluruh dunia, kat CNN pon ada,,,,fikir-fikirkanlah

ni link dia-->>> Berita CNN

No comments: