09 January 2013

Apek (Khairul Fahmi) Dapat Emas Hadiah Perkahwinan Daripada TG Nik Aziz

"Syukur Alhamdulillah, sungguhpun Nik Aziz tidak jadi menikahkan saya tempoh hari,disebabkan kesibukan jadual, namun saya amat gembira kerana dia sempat meluangkan masa seketika untuk hadir ke majlis bertandang hari ini.



Selain gembira menerima kunjungan Menteri Besar Kelantan, Dato' Nik Aziz Nik Mat pada majlis bertandang yang diadakan 5 Januari 2013, penjaga gol Kebangsaan dan Kelantan, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex, 24, turut berasa terharu apabila pemimpin Kelantan ini memberikan hadiah istimewa buatnya.


Malah, Apex menganggap hadiah berupa wang dinar mas itu sebagai sesuatu yang sukar diterima orang lain. Apatah lagi bila hadiah tersebut diterimanya sendiri dari tangan Nik Aziz.
"Terima kasih kepada semua yang hadir. Tidak lupa juga kepada Presiden Kafa iaitu Tan Sri Annuar Musa yang sempat hadir walaupun pada masa itu, dia sepatutnya sudah bertolak ke Kuala Lumpur untuk menghadiri perlawanan ATM menentang Kelantan pada sebelah malam.


"Saya juga terharu dengan hadiah pemberian tetamu yang hadir. Saya sama sekali tidak menyangka begitu banyak hadiah yang saya terima. Saya menganggap ini sebagai sokongan secara menerus kepada saya sebagai penjaga gol Kelantan dan Malaysia. Tidak lupa juga kepada cikgu sekolah saya yang sanggup hadir dari Johor dengan memberikan piala istimewa buat saya,"

Disamping gembira menerima lambakan hadiah dari tetamu yang hadir, Apex juga sangat berbangga apabila peminatnya tetap menyokong walaupun dia sering dicemuh dengan pelbagai kontroversi.

"Terima kasih yang tidak terhingga buat keluarga saya. Tanpa mereka saya tidak sampai ke tahap ini. Malah, merekalah kekuatan saya untuk terus senyum. Majlis pada hari ini pun tidak mampu terlaksana tanpa sokongan dari ayah dan bonda saya. Saya juga berterima kasih kepada keluarga mentua saya kerana memahami keadaan saya.

"Mewakili keluarga, saya meminta maaf seandainya majlis pada hari itu ada terkurang. Kami sudah mengadakan majlis tersebut sebaik mungkin demi menghargai dan meraikan hari gembira saya bersama peminat," jelasnya.

Difahamkan, pada hari tersebut, pihak keluarga Apex terpaksa dua kali masak menu untuk jemputan kerana kedatangan jemputan diluar jangkaan. Bagaimanapun, keluarga Apex gembira dan menerima kunjungan tersebut dengan senyuman tanpa henti.

Sumber
2.  Unit Komunikasi Menteri Besar Kelantan

No comments: